Esrashshshssh Kızlar 38. HAftada nst de zerre sancı yok ñotmal dogum olacak sizinki sizinki başladı sancı
Ozdemirinannesi- Esrashshshssh 2.ci doğumum da başlamadı sıfır sancıyla gittim suyum geldiği için suni sancı ile doğurdum
Elif_Atsvr Ozdemirinannesi- 31+4 haftalığım nst berbat derecede sancım var doğum sancısı gibi resmen hastaneye yatırdılar ama suyum felan yok alttan acilmam da yok habire alttan bakıp duruyorlar açıklık var mı diye günde 4-5 kez resmen yara oldu artık kanamaya basladi sürekli bakmalarından dolayı