Melisa_kznsl Herkese hayırlı akşamlar dün doktora gittim 5 haftalık gebelik var dedi keseyi gördük 1 hafta 10 gün içerisinde tekrar gel kalp atışını duyarız dedi ve kan idrar tahlili istedi ve baktığı zaman sonuçların gayet iyi önemli bisey yok troid bezlerinin yavaş çalışıyor dedi bende evet dahiliyeden takipliyim dedim çok güzel dedi ama sonuçlarıma internetten bakınca iyi şeyler çıkmıyor ve çok korktum anlayan varsa bakabilir misiniz biraz uzun oldu hakkınızı helal edin
Ayse0575 Melisa_kznsl troid ilacı kullanıyor musun? İdrar yolunda biraz enfeksiyon var gibi ama bazı doktorlar bol su içmeyi öneriyor ilk haftalarda ilaç vermiyorlar bol bol su içmeye çalış
Lagertha46 Melisa_kznsl aşko henüz betan çok az yeni hamilesin. Muhtemelen küçük diye vermiştir 4 litreye kadar su içmeye çalış düşer emin ol. Troide de dikkat et. İlacını aynı saatte almaya çalış
Melisa_kznsl Ayse0575 evet kullanıyorum dahiliye troid şuan iyi dedi ilacımı yükseltti ama idrar enfeksiyonu korkuttu biraz ve hiç iyi yorumlar okumadım tereddüt ettim
Ayse0575 Melisa_kznsl troid için takipliysen ondan korkma. Enfeksiyon da muhtemelen riskli görmemiştir o yüzden vermemiştir sen bol bol su içmeye çalış bi daha ki kontrolünde yine bakacaktır muhtemelen
Melisa_kznsl Havva_6165 aynen öyle yapıyım bir de yakın zamanda gebelikten haberim yokken denize gitmiştim ondan da olabilir mi yüksek olsa doktor bisey der miydi kafam çok karışık 10 gün sonra tekrar randevum var kalp atışı için ama yine aynı doktor o yüzden de içim rahat değil açıkçası özellikle sordum bir sıkıntı var mı diye şimdilik yok dedi
Ayse0575 Melisa_kznsl benimde ilk hamileliğimi öğrendiğimde hafif vardı böyle bakteri bana da ilaç vermedi bol bol su iç dedi
Havva_6165 Melisa_kznsl sağlık ocağına gözükün doktora da gözüktüğünüz zaman düşüncelerini dile getir umarım herşey yolundadır ben değerlerden birşey anlamıyorum siz nasıl bu kadar emin konuşa biliyorsunuz ki sonuçta doktor yani birşey varsa söyler yapar
Melisa_kznsl Ayse0575 ya içimi rahatlattiniz çok teşekkür ederim Allah razı olsun bol bol su içiyorum öğrendiğimden beri
Ayse0575 Melisa_kznsl korkma riskli bir değer olsa doktor ilaç yazardı. 10 gün sonra gidince sen yine iste tahlil sor 🙏🏻 inşallah sağlıkla kucağına al❤️
Melisa_kznsl Nes7616 ay Allah razı olsun ya çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz çok stres yapmıştım
Melisa_kznsl Havva_6165 doktor sonuçlarımı gördü ve bisey yok dedi ben sadece doktora girmeden değerleri arastirmistim o yüzden korktum yoksa doktorum illaki söylerdi şunu yazacağım bunu kullan diye ve dün hem kadin doğuma hem dahiliyeye gözüktüm ikisi de baktı sonuçlarıma 10 gün sonra tekrar gideceğim belki tekrarlamak ister
Havva_6165 Melisa_kznsl ee o zaman korkulacak birşey yok içiniz rahat olsun ha rahat değilse de sağlık ocağına gözükürsünüz umarım herşey yolundadır 🥰🌺