Migrenligebe 1 hafta once, 30. Haftada apandisit ameliyati oldum. Ameliyattan sonra lanet bir oksuruk basladi ve gecmiyor. Karnimdaki koca yarik yuzunden oksurmek cok zorluyor beni. Balgam atmam gerekiyormus. Daha once de 2 defa genel anesteziyle ameliyat oldum ama hic boyle balgam problemi yasamamistim. Zaten genelde sigara icenlerde goruluyormus ama ben sigara da kullanmiyorum. Basina boyle bi sey gelen var mi? Nasil bas ettiniz bu oksurukle? Gece resmen oksururken bebek altimdan firlayacak sandim cok fena durumdayim 🤦🏻♀️
Kubraykut Bende 19+1 haftalik hamileyim yeni oldum böbrek taşı ameliyatı bide stent takıldı ve 5 gun oldu sanci icinde kivraniyorum tekrar hastaneye yattik doktor normal diyor ama bana hic normal gelmiyor