Merhaba, biz bugün cinsiyet öğrenmeye gitmiştik aslında ama ense kalınlığını biraz fazla diyerek 2 li tarama istedi yanılmıyorsam ultroson kağıdında yazan ölçüme göre 2 mm çıkmış 3-3.5 üstü tehlikeli diyorlar var mı başına gelen spnra gerileyen sonuçları temiz çıkan bizede dua edin hamile annelerin duası kabul olurmuş temiz güzel sonuçlar alalım inşAllah sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı ❤️