Kızlar emziriyorum doktor randevuma daha çok var malum randevu bulmak çok zor 40m yeni çıktı sayılır daha regl olmadım bu doğum kontrol hapını kullanabilir miyim bittikten sonra regl oluyoruz ya normalde ben daha regl olmadım nasıl olacak eczacıya sordum oda bilemedi belki kullanan bilen vardr