Melissssa Kızlar 33 hafta olduk 3.aydan itibaren yağlıyorum sürekli nemli çok şükür çatlak yok kuru da değil ama felaket kaşınıyor napsam bilemedim 🤦♀️
KlncA Melissssa çatlamasa da geriliyor cnm oyüzden kaşınıyor normal ben 35 ten sonra çstladım inşallah sen bu şekilde gidersin 😊
Hulya00 Melissssa kaşımayın sakınn gerekirse dayanın daha kötü olur bi kaç arkadaşım sizin gibiydi kaşıdı çatladı sonra
Gamzeciks Melissssa sakın kaşıma. Tişört üstünden avuc içinde ov sadece karnını. Kaşıdığın zaman çatlak oluşmaya başlıyor.
Melissssa KlncA ya i şallah çatlama olmaz ama kaşıntı da felaket elimi atmak istemiyorum kaşıyınca daha kötü oluyormuş ama dayanamıyorumm
Melissssa Hulya00 ovuyorum sadece ya da tişört üstünden ovuyorum ama geceleri uyanıyorum bakıyorum elim karnımda farkında değilim 😫😣