Ben tiroid yüksekken hamile kaldım. Şu an 33 haftadayım. İlaçla kontrol altına alındı. Ancak ilk 3 ay 2.5 altına düşmemişti. Doğumdan sonrası için de endişeliyim inşallah yavrum sağlıcakla doğar. Hatta doktor bana bu şartlarda bebeğin olmaz olursa da zeka geriliği olur dedi. Benim için zor bir süreçti. Çok şükür taramalar ayrıntılı usg hepsi normal geldi. İnşallah doğumdan sonra da bebeğim sağlıklı olur