Busra-T-K Kızlar 5 gün önce sezeryanla doğum yaptım yarın da kontrolüm var. Doktor neler yapıyor tam olarak
Mervekaram22 Busra-T-K dikiş yerine bakıyor Rahime bakıyor yumurtalıklara bakıyor ona göre durum değerlendirmesi yapıyor eğer normal dikiş atmışsa ipi çekiyor estetikse durumuna bakıyor
poyrazin_annesi28 Busra-T-K Ultrasonla karnından bakıyor. Dikişlerini kontrol ediyor bana böyle yapmıştı
myavocado Busra-T-K bugün muayenem vardı benim de 🥴 dikiş yarama baktı, karından ultrason ile rahim ve yumurtaliklara baktı, el ile biraz karnımı muayene etti sanırım rahim toparlanmış mı diye bu kadar 🤷
Mervekaram22 Busra-T-K estetik değilse alacak inşallah estetiktir benim değildi ama bana estetik dediler Kibele gibi çektiler ben öyle bir çokluk attım doktor beni başka bir doktora yönlendirdi hastane inlemişti çığlıklarımla
sorybaby Mervekaram22 hani hiç hissetmiyorsun diyordu herkes artik neye inanicam ben çok korkuyorum böyle birşey olmasindan ya
staRmama Mervekaram22 kuzum senin dikişin enfeksiyon falan mı kapmıştı benim de 3 tane dış dikişim vardı onları aldı hiç öyle bir şey olmadı
Mervekaram22 Busra-T-K o hiç birşey yemin ederim korkutmak için değil belki benim acı eşiğim çok düşük diye böyle oldu
Sevdanaz Busra-T-K hiç acımaz canım korkma benim hem başta hem sonda ip vardı çekti aldı hiç hissetmedim bile çok kolay bişey bende çok stres yapıp korkuyla gitmiştim ama o an konuşuyordum hissetmedim bile
Busra-T-K Kızlar benim sezeryan doğum ama o bile çok kötü geçti bebek iri diye vajinal doğum yapamayabilirsin dedi doktor