Kızlar 35 haftalık hamileyim ama bebeğin gelişimi ve kilosu 38 haftayla uyumlu şimdi sormak istediğim şey bende adet düzensizliği vardı ayda iki kere oluyordum ay başı ve sonu sadece iki gün sürüyordu en son olduğum zamanda sadece iki gün sürmüştü ve şimdi kafama takıldı acaba en son adet olduğum günden önce gebe kalmış olabilir miyim çünkü artık kasıklarım belim ve afedersiniz aşağısı baya ağrımaya başlamış nefes almakta güçlük çekiyorum ara ara da hafif sancılarım oluyor akıntım da çok fazla olmaya başlamış dün geceden beri işte bu kafama takıldı acaba öncesinden mi kaldım diye dün doktora gittim sormayı unuttum haftaya tekrar gel dedi mecbur beklicem sizce olabilir mi yani yada aynı durumu yaşayanlarınız var mı aramızda merak ettim