Minnos_34 Kızlar 8+1 hamileyim 2 gündür karnım ağrıyor mide bulantılarım zaten geçmek bilmiyor malesef ama karın ağrısı beni geriyor biraz sizce normal bi durum mu?
Baby_B Minnos_34 Hafif ağriysa normal olabilir canim Sanci gibiyse,lekelenme varsa sıkıntı vardır Yoksa korkmana gerek yoktur diye düsünüyorum
Anneadayi356 Minnos_34 bende de bulantı geçmek bilmiyorum bugün mutfağa girdigim an kusuyorum şaka gibi agliycammm 8+2
Minnos_34 Baby_B Çok şükür lekelenme yok ama ağrım çokta hafif değil midem çok yanıyor o mu yapıyor anlayamadım artık sizlerde de karın ağrısı oluyor muydu
Baby_B Minnos_34 Ben 11+2 deyim Karin agrisi yasamadim canim Gaz sancısı olabilir,siyah üzüm iyi geliyor
100118e çok geçmiş olsun evt bende oldu ve 14 haftalık olduk halen çok şansım var vede doktor normal diyor
Minnos_34 100118e Yaa çok geçmiş olsun, normaldir heralde çoğu kişi yaşamıyormuş karın agrısı heralde daha cok kasık ağrısı yaşayan oluyormuş ondan bi sormak istedim bende
Minnos_34 Anneadayi356 Malesef o bulantıyı bende 6 haftalık olduğumdan beri yaşıyorum hergun her öğün bulantı var.. artık doktor ilaca başlattı aynı anda 2 tane içince daha iyi geliyor ama 1 tane içince asla fayda etmiyor
Anneadayi356 Minnos_34 hangi ilacı kullanıyorsun bebeğe faydalı hiç bişey yiyemiyorum aklıma geldiğinde bile öğür öğür deli oluyorum benimde 6nın ortasinda basladi
zgeDenizKaramanAtmaca ben de 8+4 üm bugün, karın ağrısı ilk zamanlardaki gibi olmasa da hala var hatta şuan bile vaar oturmaktan rahatsız oluyorum.
Minnos_34 zgeDenizKaramanAtmaca Yaaa demek ki yaşayan oluyormuş bide ağrıyla beraber bulantı da olunca işin içinde çıkılmıyor…
Minnos_34 Anneadayi356 Doktorun verdiği ilacı kullanıyorum prilam bulantı ilacı 2 tane aynı anda içince bir şeyler yiyebiliyorum en azından