Hcivelek 21+5 olduk bugun çok şukur kızlar. Ama dün gece gögsümdem iki üç parmak altta Bi yanma yırtılma ardından kasıntı hissettim. Kızarmıstı 🙄 ayrıca ben hiç ellerimin kuruyup çatladıgını bilmem. Suan ellerimin üzeri kırmızı yanıyor ve kanıyor. Nemlendirici takviyesi yapıyorum her dakika neredeyse ama nafile. Varmı basına gelenler ne yaptınız?
Duyguanneoluyor Hcivelek kız bebeklerde cilt kururmuş benimde ellerim hep kuru nemlendirici falan işe yaramıyor
Asibayan Bende erkek annesiyim benimde kollarımda kuruluk oldugunu hissettim böyle elleyince hissediyorum niye olıyor acaba bu kuruluk