Xxxxci bence hiç beklemeyin gidin enfeksiyon kanda yükselince bebeğe bile zararı var ve kadın doğum antibiyotik veriyor serum bile takıyor acil sağlık ocağı gibi değil beklemeniz hata olur bende bekledim ilaç kullanamam diye ama doktorum kızdı neden bu kdar ağır olana kadar bekledin diye direk serum ilaç verdi iki güne toparladım baya enfeksiyonum çok yükselmişti kanda ne yapsam iyileşemedim doktorunuz en iyisi gitmeniz için