ayel8 Etlik şehir hastanesinde doğum yapanlara sorum olacaktı odalar hep iki kişilik mi bir de odayı süslemeye izin veriyolar mı bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler
aaydingulsahhh ayel8 birisi paylaşmıştı oradan hatırlıyorum tek kişilik odalarda varmış,gebe okuluna gidenlere öncelik tanınıyormuş yanlış hatırlamadıysam böyle hatırlıyorum
ayel8 aaydingulsahhh ya ben başka şehirden geldim de katılma şansım yoktu hastane hakkında bilgimde yok sorayım dedim teşekkür ederim
aaydingulsahhh ayel8 bende o hastahaneye takipçiyi ilerisi hakkında pek bir bilgim yok ama özel oda olduğu sürece oda süslemeye birey diyeceklerini sanmam.. 2 kişilik odada da belki diğer hasta rahatsız olur diye izin vermeyecek olurlar diye düşünüyorum
aaydingulsahhh ayel8 Sümeyye mermi Sait Erbey İkiside çok hüler yüzlü ilgili @drsumeyyeaslanmermi bayanın instagram adresi takip etmelisin
ayel8 aaydingulsahhh sümeyye hanım jinekoloji bölümü yazıyor kürşad beyi önerdiler bu sefer ona gideceğim bakalım asistana denk geldim geçen hafta hiç bilgi vermedi zaten 37.haftam bitiyor doğumda da şans işi diyolar 🙈
aaydingulsahhh ayel8 evet farklı bölümlerde olabiliyorlar yada ameliyathane de falan o yüzden aynı doktora düşmek mucize olabiliyor..
ayel8 Destkar ben bitliste yaşıyorum canım görev nedeniyle özeldeydik hep doğum için Ankaraya geldim 😇