ikincibaharrr Semra123 merhaba benim 10 aylık bir kızım var 30 haftadan sonra sürekli geçmeyen bel kasik ağrılarım oluyordu geçmiyorsa acile gidiyordum serum takıyorlardı hemen iyleşiyordum sizinde oturunca geçmiyorsa gidin
Meltemm21 Semra123 29 haftalık hamileyim bel ve vajina ağrısı çekiyorum ölücem sanıyorum bazen aslında normal doğum düşünüyorum ama sanırım yapamıycam