Ozgeveysi Kizlar doğum yaptım 4 ay oldu 40 cikti hemen adet oldum diye söyleniyordum şimdide adet olmuyorum 20 gün gecikme normal mi Dr da gidemiyorum siz bisi deyin
myangelson Ozgeveysi doğumdan sonra bu tarz düzensizlikler normal. Eğer düzgünce korunuyorsaniz hamilelikten korkmayın zaten test negatif çıkmış.
Seyma2424 Ozgeveysi ben de ilk doğum da adet oldum sandim sonra kesildi 6 ay olmadım normal olmamanız ama olmuyorum diyede korunmamazlık yapmayın süt korumuyor gebeliği
Ozgeveysi myangelson işte düzgün korunma olmadı bir kez o yüzden korkuyorum dua edin inşallah sadece düzensizliktir
Ozgeveysi denizalismom ilk iki ay doğru düzgün emmedi yebi başladı emmeye diyebiliriz oda gecikme yapar mı
myangelson Ozgeveysi korunma olmadığı günün üzerinden 14 gün geçti mi geçtiyse eğer gebelik varsa silik de olsa çizgi gorurdunuz
myangelson Ozgeveysi ama biraz daha dikkat edin korunma olayına 😊 özellikle geri çekilme korumuyor burada o şekilde hamile kalan çok var