Kızlar selam , düzenli adet gören biriyim fakat klimadan kaynaklı soğuk aldığım için iki aydır 5-6 gün gecikiyorum. En son 28 temmuzda adet oldum 2 ağustosta bitti ve bugün tam bir ay oldu ve bu süreçye düzenli denemeler yaptık. Bir ara bir gün boyunca her idrar sonrası açık tonda peçeteye pembemsi bir akıntı geldi. Yanı sıra ciddi derecede de baş dönmeleri yaşadım ve ara ara hafif mide bulantıları da..
Sizce gebelik testi yapsam sonuç verir mi yoksa 1 hafta kadar beklesem mi?