aycaycayca_89
Öncelikle herkese iyi günler dilerim. Ben Ağustos’un son haftası Doğum kontrol hapını bıraktım, son 3 ay adetim gayet düzenliydi en son aralığın 5 inde adet gördüm. Ayın 13 ünde geri çekilme yönteminden şüphe ederek 2 saat sonra ella hapını aldım. Bugün gecikmenin 11.günü, Cumartesi gebelik testi yaptım tamamen tek çizgi gösteriyordu. Hem hapın koruyuculuk kapsamındaki %3lük dilime girip hemde gebelik testindeki o kalan %1 e girmiş olabilir miyim?😁 Bu konuda yardımcı olabilecek birileri varsa çok memnun olurum, şimdiden teşekkür ederim 😊💕