Kızlar bebem sabah 7 den beri max 10 dk gözünü kapatip geri açıyor. Arada bir ağlayıp susuyor emzirirken de sutum olmasina ragmen sinirleniyor bacaklarını yukari çekerek eliyle vuruyor daha 37 günlük. Sab simplex kullaniyorum sabah akşam 5 damla rezene veriyorum 2 cay kaşığı karnına ayaklarina sicak havlu koyuyorum napmam lazım baska fikirler istiyorum.kafayi yicem.