Mucizeem__
Oğlum oldu kendiliğinden
Sonrası 3 sene hiç olmadı çocuğum
Dene dedi doktor denedik
Baktık olmuyor
İlaçlar falan çatlama hapı
Hiç biri faydalı olmadi
En son başka tahliller istedi
Horman bozukluğu da çıktı ama çok bozukmus baya sınıri bile geçmiş 4 ay tedavi gördüm
En son doktor dedi
Dene 6 ay olmasa eger olmazsa tüp bebek
4.5 sene sonrası
Birden hamile olduğumu öğrendim şuan 13 haftalık hamileyim