Canım ben de 33 haftalıgım temmuz başında klima çarpti,heryerim ağrıyodu ateş yükselmişti bolca meyve ve ıhlamur limon tükettim ,ama en sonunda gecmeyince hastaneye gittim damar yolundan parol yaptılar 😞çok gecmis olsun eger cok kötüysen doktoruna danışıp sende yaptır bence🙏🏻