tomurcukannesi Kızlar doğum yaptıktan sonra saçma sapan pembemsi benekler çılmaya başladı vucudumda. Alerji şeyleri gibi. Doğumdan önce hiç alerjim falan yoktu kadın doğum doktoruma muayineye gittiğimde benekleride gösterdim alerji bunlar dedi. Neye alerjim çıktı bilmiyorum tahlil yaptırıcam. Başına böyle bişey gelen varmı doğumdan sonra ya kollarımda boynumda alt kaburga hizamda falan saçma sapan yerlerde çıktı geçmiyoda kaç ay oldu
Pakizee tomurcukannesi lohusa döneminde de hormonlar değişmeye devam ediyor. Vücutta değişiklikler oluyor iyi bir dahiliye uzmanına gidip troid hormonları ve diğer hormonlarınıza bastırmanız daha mantıklı olur. İhmale gelmez
tomurcukannesi Gulxxx hemen sonra değil aslında bir ay sonra falan çıktı hemde bi anda bi gecede çıktı
CansuCaTurkmen Canım benim karnımda çıktı çatlak değil belli böyle yuvarlak yuvarlak ufak 3 yerde dün farkettim döküntü gibi hamileyim daha doğum yapmadım ama sonlardayız cok şükür bende doktora gittiğimde sormayı düşünüyodum nedir acaba merak ettim.
tomurcukannesi CansuCaTurkmen benimmde öyle işte hatta mantar sandım ama alerjiymiş hiç alerji bi bünyemde yoktu doğumdan sonra nolduysa artk
CansuCaTurkmen tomurcukannesi benimde hç yoktu böyle bişey bende mantara benzettim ama dediğin gibiyse hamilelik bünyeyi baya değiştiriyor o zaman