Merhaba,
Ben kürtaj olalı 36 gün oldu,kürtajdan sonra 2 gün kanama leke gibi gelmişti ve sonlanmıştı daha sonra yaklaşık 10 gün sonra tekrar kanamam başladı ve 10 gün sürdü. Bu arada bu kanama sonunda iki üç tane parça gibi siyah bir şeyler gelmişti, bu da bittikten sonra bundan yine 10 gün kadar önce ilişkiye girdik ve 1 hafta önce de kahverengi lekelenmem oldu ve bu lekelenme tepki bir adet sonu gibi 1 haftadır devam ediyor. Ben bugün doktora gittiğimde beta hcg değerim 85 çıktı ve rahminde düzensizlik var kalınlaşma var dedi. Hcg değeri pozitif fakat içeride parça da kalmış olma olasılığı yüksek dedi, gebelik ise düşük bir ihtimal demişti. Kürtajdan sonra hcg değeri gittikçe düşüyor bunu biliyorum fakat içinde parça kalma olasılığı yüksek dedi doktor gebelik ise varsa da dış gebelik,kimyasal gebelik veya sağlıksız bir gebelik olabilir dedi ama normal bir gebelik de olabilir dedi. Eğer parça kalmışsa benim için tehlikeli midir veya bebek varsa bu durumu bana açıklayabilir misiniz?