Mercimekannesi45 Bugün kontörlüm vardı nasip kısmet olursa 18 Eylül’de oğluma kavuşacağım.Bu yazıyı buraya yazdığıma inanamıyorum gebeliğim çok zordu kaybetme korkusu ile geçmişti ama elhamdülillah ol diyen Rabbime 🥰🥰
Bguzeel Mercimekannesi45 kaçıncı haftanızda gün aldınız acaba. Bende 34+4üm önümüzdeki hafta muayeneye gideceğim muhtemelen benim doktorumda gün verir heralde🤔