Fatma-K Kızlar 12+3 hamileyim ama göbeğime bi bakın. Cidden psikolojim bozuldu benim karnım çok çabuk çıktı böyle
Minnosunannesi49 Fatma-K benim 5 haftalık ama sizinkinden daha büyük 😂niye böyle oldu anlamadım bugün halam gördü beni bence 5 haftalık değil 20 hastalıktır diyor 😂
Fatma-K Ayse0575 çok şiş hissediyorum kendimi erken değil mi bu kadar göbek için. Bi de boyum kısa iyice tıknaz bişey oldum daha şimdiden
Edaerva Fatma-K belki şişkinliktir. Benimde böyleydi iki haftadır bulantım arttı bişey yemiyorum diye karnım küçüldü
Ayse0575 Fatma-K şişkinlik vardır ya da iç karnınız dardır göbek daha hızlı çıkıyordur. Kilonuz normalse takmayın bence göbüşü🥰
Kralereeed Fatma-K bence bu göbek değil ya hormonlardan dolayı olan şişliktir sabah kalktığınızda tuvaletten sonra nasıl o önemli gün içinde çok çabuk sisiyor benim de 12+4 um ama sabah ufacık bi topcuk
Fatma-K Minnosunannesi49 yalnız olmadığımı bilmek biraz iyi geldi o zaman normal herhalde böyle olması 😅 benim de ilk bebeğim ondan pek bilgim yok
Pelinaltnl Fatma-K bendede ayni şekilde iç karnım dar normalde hiç göbeği olan veya çıkan biri değilim 10. Haftada şişlik basladi herkes kilo aldim sandı çünkü 3 ay dolmadan haber vermedim kimseye.
Hamileannem Fatma-K o zaman erken çıkmış benimki 12 hafta çıktı şu an 17 haftaligim sanki 6 aylık gibi duruyo
afra119- Fatma-K ilk gebelikte bu haftalarda bu kadar çıkmaz göbek, muhtemelen gaz şişliktir, ama ikinci gebelikte hemen fırlıyor göbek çünkü eski halini çabuk alıyor 🙂
Pera-k Fatma-K başta şişkinlik de çok oluyo ama vücut yapısına göre değişir tabiiki kilonuza dikkat ettiği sürece sorun olmaz
ayse5487 Fatma-K yaaa benim de böyle daha fazla hatta 13 deyim bende 4/5aylık gibi duruyor ama önceden göbüşüm vardı zaten eşim dalga geçiyor bu bebek değil safi göbek diye 😅şeyapma yani beterin beteri var 😬