33caglaunlu Merhaba arkadaşlar az evvala lavobada açıklık varmı diye bakdim yok ama 3 santimetre uzunluk barmagim şer bı şeye deydi sanırım çocuğun kafasi acaba gece filan açılma olurmu
Gg5348 33caglaunlu açıkcası sizin parmağınızla kafasına dokunacak kadar aşağı da olsa zaten bebek doğar nerdeyse zannetmiyorum
br2023 33caglaunlu 3 cm parmakla bebişin başını hissetmeniz imkansz. Ama açıklık konusunu hala anlamadm doktor ve hemşire anlıyor onu biliyorum da biz anlayabiliyormuyuz ki🙄
Zhra42 Kralereeed yok kız öyle şeyle olur mu ben evde 8 cm açılma ile hastaneye gittim ondan önce tuvalete gittim birsye yoktu değecek şekilde olsa şuan ağrıdan durmuyor ve doğum başlamış olması lazım
33caglaunlu Kralereeed yok ben hani ne zaman açılma olur diye merak etdim bende bilmiyorum ama acilmam olsaydı sancidan duramazdim dogru @kralereeed siz doğru söylüyorsunuz ben merak etdim hep merakımdan bakdim
Ktsynr 33caglaunlu yanlış anlamayın ama gerçekten çok ilginç bişey yaptığınız . Böyle biseyden supheleniyorsan hemen hastaneye gitmen gerekiyor oraya parmağını sokman değil ayrıca kanala girmiş cocugu öyle parmak ile hissediyor olsan çoktan doğurmuş olurdun
Ktsynr 33caglaunlu soylenicek çok şey varda neyse bişey demiyicem Allah’ım sağlık ile kucaginiza almayı nasip kısmet etsin
33caglaunlu Ktsynr şükür elimi sokmamisim bir parmak yukarda belirtdim 3 santim olur ya olmaz sağlığı yerinde haraket ediyor bir soru sordum demediynizi brakmadiniz yebmnede teşekkür ederim