Kızlar 55 günlük bebeğim var bugün sabah 6 dan beri uyumuyor.(19:25) uykusu var fakat çok gaz sancısı çekiyor uyuduğunda ıkınarak uyanıyor dün sabahtan beridir kakasını da yapamadı normalde her gün düzenli olurdu çünkü sadece anne sütü ile besleniyor. 1 çay kaşığından biraz az zeytinyağı versem iyi gelir mi çok yoruldum çok acı çekiyor masajlarla bile zor gazını çıkarıyor uyumuyor