Eftelya-129 Kızlar bn kontrolü olduğum hastanede doğum yapmadım bazı sıkıntılardan dolayı farklı hastanede yaptım doğumu oda bna Uzak ama 10 günum dolunca dikişleri aldırmam lazım nerde nasıl aldirabilirim bilgisi olan var mı
Booksandcats Doğum dikişi değil ama bacağım kesilmişti bikaç sene önce onun dikişlerini sağlık ocağında aldırmıştım günü geldiğinde 😊 sizin dikişlerinizi de alırlar muhtemelen zor bir işlem değil zaten
Kontes001 İki uçta misina gibi bişey oluyor onu çekiyorlar sanırım. İstediğiniz bir kadın doğum doktorundan randevu alıp gidebilirsiniz. Ultrasonda da rahim kontrolü yapıyorlar
Eftelya-129 Kontes001 evet öyle bsy sağlık ocağında alınmaz mı acaba illa kadın doğuma mi görünmek lazım bilemedim
Kontes001 Eftelya-129 bence kadın doğuma gidin. Rahim toparlanıyor mu onu da kontrol etmişlerdi çünkü