Miraymst Kızlar bugün doktordaydım bebiş 1 Kilo 850 gram nasıl sizce önemli olan saglık tabikide ama merak ediyorum sadece 🥹
yysmnn Miraymst doktor zaten az çok yada normal demiştir burda neye göre az yada çok olduğunu söyleyeceğiz. Herkesin bebeği aynı değil genetik yapısı ailesi içindeki oranlarda önemli biri çıkıp az dese can sıkmaktan başka bişey geçecek mi elinize
SancarMom Miraymst Bizde 31 haftalık olduk. 32 haftamda gideceğim çok merak ediyorum o zaman kilolar neydi bebişlerin ?
Cans15 Miraymst Bende geçen hafta cuma günü gittim 30+6 hafta da 2.162 grm olduğunu söyledi doktor haftasına göre önden gidiyor ama gayet iyi dedi
drn5410 Miraymst bende 31+3um yarın gideceğim 28de 1060 gr di bizim biraz geriden geliyor bakalım gelişimi nasil bende merak ediyorum
Miraymst yysmnn zaten orda merak ettigim için sordugumu belirtmiştim eminim sizde bu yollardan geçip merak ettiginiz şeyler olmuştur bukadar ters cvp vermenize gerek yoktu
yysmnn Miraymst merak etmenizi elbette anlarım ama burdaki çoğunluğa bakıp kendinizi niye strese sokasınız, herkes doktor yerine burdaki insanlara güvenmeyi tercih ediyor ben sizin için söyledim
Miraymst yysmnn anladım teşekkürler bian öyle yazdıgınız için yanlış anladık birbirimizi herhalde çok öyle şeyleri kafama takmam doktora ben kg bile sormam en önemli saglık çünkü sadece genel olarak ilk defa öyle bir merak etmiştim
Miraymst drn5410 ya yarın gidince unutmazsanız yazarsınız inşallah yakalar haftasını ama dert etmeyin saglıklı gelsinlerde kilo doguncada alıyorlar zaten 🤲🏻🥹
drn5410 Miraymst yok ya bencede öyle ilk kızımda 3 kg anca doğmuştu zaten genetik olarskta öyle aman aman kilolu değiliz 😅
drn5410 Miraymst merhaba gittim bugün 31+3 son adete göre ama 30+4 ile uyumlu 1545 gr çıktı başından beri geriden geliyor zaten normal dedi dr
Maviss718 Canım benimde 31+2 de 1880 di doktorum gayet iyi olduğunu söyledi. Zaten ultrasondanda değişkenlik gösteriyor. Sağlıklı olduğu sürece bir problem yok canım kötü olsa doktorun söylerdi 😊
Miraymst Maviss718 çok şükür herşeyi iyi haftasıyla uyumlu dedi tabi herkesinki farklılık gösteriyor önemli olan saglıkla gelsinler🥰
nazel123 Miraymst 31+2de gittim 1840grdı doktor normal dedi ama arkadaşın dediği gibi farklılık gösterebilir başka faktörlere bağlı olarak o yüzden karşılaştırma gibi durum yaşandığı için etkilenen olabilir
Miraymst nazel123 Evet ne yazikki bebişler hassas bir nokta olduğu için kimisi etkileniyor ama ben hep sağlık kafasındayım kilosu hiç mühim değil sadece dediğim gibi merak ettim ilk gebeliğim oldugu için kimisi daha fazla kimisi daha az kilolu olabiliyor hepsi sağlıkla gelsinler 🤲🏻🥰