başta hepimizin tek temennisi tabiki sapasağlam evlatlar dünyaya getirmek🤲🏼 fakat insanız ve merak heycan hayal ve umut ediyoruz. İkiz oğluşlarım 5 yaşına geldiler ve sürpriz bi şekilde hamile kalmışım🙈 çevrem olsun eşim olsun hatta çocuklarım bile kız bebek diye diye kendimi hazırladım hatta ne hayaller kurdum iki oğlan annesi olarak çok normal diye düşünüyorum🙈 dün 14. haftada kendi dokturuma değil başka bi dr gittim ve arada kordon olduğunu ama yüksek ihtimal erkek olduğunu söyledi 🙈 ben tabiki yıkıldım🥹 ama yıkıldığım içinde kendmi suçluyorum ağlayıp dua ediyorum kız evladım olsun dr yanılmış olsun dye ama böyle düşünmek vicdanımı da yoruyor. çok değişk duygular içine girdim, kabullenmek gerekiyor Allahtan geleni biliyorum ama kendime içime engel olamıyorum 3 erkek çocuğu fikri beni baya zorluyor🥹 detaylıya kadar cinsiyet baktırmamaya karar verdim. Var mı benim gibi olan? sonradan kabullenen ve 3 erkek çocukla hayatını sürdüren anneler?