Tutaste_ ben de aynı durumdayım, 33+2 yim şu an. 37ye kadar çalışmayı planlıyorum annemler sonrasında gelelim diyolar ama bence gerek yok, kontrolümde doğum için tarih verirlerse aşağı yukarı bi kaç gün öncesinden gelirsiniz diyorum. Normal doğum olur da sancı başlarsa ha demeye doğrulmuyor zaten 2 3 saat sancımı çeker duşumu alırım siz de çıkar gelirsiniz 2 saatlik yol diyorum. İlk doğumum ciddiyetin farkında değilimdir belki😅 ama hallolur ya 36. Hafta kontrolünden sonra doktor söyler bence diye düşünüyorum