Gulru03 Merhaba arkadaşlar. 31 haftalık hamileyim. Dün kısa süreli sanci yaşadım ve doktora gittim ve Rahim ağzının kisaldigini ve nst de de sanci çıktığını söyledi. Hemen ciğer geliştirici igne yapıldı ve ilaç tedavisine başladı. Gece boyu sancim oldu durdurmak için uğraştı doktorum. Çok şükür düzelme oldu ama risk halen geçerli olduğu için gerekli igne ve ilaçlarını verdi.. sizlerde böyle bir durum yaşadınız mi önlemleri ne oldu ve kaç hafta sonra doğum yaptiniz?
gzm_42 Gulru03 bilgim yok canım üstte kalsın. Ama benimde bugün eski Sezeryan yerim çok ağrıdı yattıkca ağrı geçti bende korkuyorum
Ars2223 Gulru03 sürekli dinlen canım bende 30 haftada aynı sorunu yaşadım doktor 34 bari görelim demişti 36 oldum bile ilk dediğinde çok ağladım çok üzülmüştüm ama o bebeği daha çok etkiliyor o yüzden zor ama sakin kal ve dinlen sadece
Yarimay Benimde 30. Haftada öyleydi şimdi 35 oldum istirahat et ciğer geliştirici yaptılarsa gerisi Allahtan ferah ol
Feyzamali33 Gulru03 benim de erken doğum riskim var biz daha 29 haftalığız doktorum 32 yi görürsek çok korkmamam gerektiğini söyledi çok stres yapma lütfen bebeğin hissediyor sancıların durursa daha bekler hemen doğmaz merak etme
Gulru03 Byzgcl gobegin üstünden kaşıkla kadar inen bir ağrıydi bide belimde sürekli seyreden bir ağrı vardi
1gamze Gulru03 Merhaba ne yaptınız yatırdılar mı hastanede bebek kaç kilo benimde erken doğum riskim var
Gulru03 1gamze evet 1 gece kaldım. Ciğer geliştirici igne oldum, erken doğum ikin progestororn başladık, igne ve bi ilaç daha başladık. Olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum gün içinde uzanıyorum agir kaldıramıyorum ve yavaş hareket ediyorum
1gamze Gulru03 Ben imza verdim eve çıktım ama çarşamba günü kontrolüm var sanırım suda fazlalık yoksa tekrardan yatış diyecek 31 haftalık olduk
Gulru03 1gamze sancilarim geçti ama bebeğin kafası aşağı da ve sürekli baskı yapiyor. Aha önce normal doğum yapmadan dolayı kaslar doğuma alışık olduğu için bebeğin baskı yapmasıyla bianda açılabilir miş
fztanne1 Gulru03 26+ 5 te yaşadım aynısını 3 gün hastanede yattım. Şu an 29 haftalığım hala istirahatteyim. Bizim haftamız baya küçük . Rabbim sağ Salim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin🙂
Gulru03 fztanne1 Allah yardımcın olsun gerçekten çok zor bir durum. Sen bide çok erken yaşamışsın inşallah sağlıkla vaktinde kavuşursun evladına. Ben şuan 33 haftalık oldum sancılar olduğunda 31 haftaliktim. Çok şükür bebek 1 hafta önden gidiyor gelişimi 33 haftalik gibi değilde 34 haftalik gibi
Kardelen92 Gulru03 ayni durumdayim bebek asagiya ittiriyormus kendini doktorumda 32.haftayi gorsen belki bebek rahatlar dedi baskidan vazgecer dedi bide dogumu 36 ya kadar beklerse 36 dan itibaren bekle cok durmaz dedi Allah bilir artk insallah o vakitleri doldurur 31+1 suan