Bugün kontrolüm vardi dikislerde açılma olduğu için ve nst de sancim çıktığı için sezeryan oldum..
Bebekte cigerde yoğun enfeksiyon olduğu için ve nefes almakta güçlük çektiği için malesef yoğun bakım da entube dua eder misiniz…bebeği bu şekilde doğup ne kadar süre kuvezde kaldı acaba toparlar iyileşir değil mi