ozlemprlk16 Kızlar merhaba 16 haftalık gebeyim klima çarptı çok kötü burnum tıkalı ve kuru öksürüyorum halsizlikte var parol içtim biraz iyi geldi ama nefes alırken biraz zorlanıyorum Bi an önce geçmesi içim öneriniz nedir lütfen yazın
Htccndn ozlemprlk16 burun tıkanıklığı için sterimar burun spreyi var o çok iyi geliyor bende geçen aylarda hasta olmuştum eşim onu eczaneden almıştı hamileler kullanabiliyormuş bide anzibel pastil var oda çok iyi geliyor