bulut955 bende onu demeye çalışıyorum işte. Misal benim şu an bir kızım var Rabbim nasip ederse bir oğlumuz olsun istiyorum. Bana kız diyenlerde oldu erkek diyenler de oldu yani erkek diyenlerde mesela çok ümit ettim bide ücretli baktırsam aa kesin biliyor falan derdim daha çok ümit ederdim sonra kız olduğu kesinleşirse bu sefer yani ister istemez hayal kırıklığı üzüntü oluyor. Rabbime bin şükür ilk çocuğum kız olsun diye çok dua ettim kız çocukları farklı çünkü kızım 9 aylıkken korunmamıza rağmen hamile kaldım bir oğlum olsun isterim 2 evladım olsun bin şükür. Kendimi umarım anlatabilmişimdir kimseyi kırıp yanlış anlaşılmak istemiyorum 🙏🏻🌸