EliffYade bizimki planlanan gebelikti, ilk gebeliğimde de düşük olmuştu çok üzüldüm çok ağladım. Şu an 38+4 üm hala o annelik hissi henüz bende de yok. Heyecan var ve tabiiki çok istiyorum sağlıkla doğsun, seviyorum konuşuyorum fln ama annelik bambaşka birşey herhalde ve görmeden kucağıma almadan nasıl birşey olduğunu anlayamayacağım. O yüzden çok kafanıza takmayın. Herkesin duyguları veya duygularını gösterme şekli bir değil:) sağlıkla doğsun inşallah.