Mavikelebek- Merhabalar ben 2. Tüp Bebek Denememi Yapacağım. Bugün Reglimin 10. Günü E2 Değerim 530,2, Progesteron Değerim İse 0,978 geçen hafta tedaviye başladım. Sizce nasıl değerlerim benim gibi olan var mı acaba aranızda 🙏