Ozgezfroglu Ağda sonrasi kaşıntı ve kızarıklık oluyo aşırı beyaz tenliyim ve mutlaka sivilce yapiyo sanki enfeksiyon var gibi aşırı kaşıntı var zalain kremi var evde hamileyim kullanıp kullanmamakta tedirginim ama çok rahatsız edici bi kaşıntı
Hosgeldiannelik Ozgezfroglu aynı yere 2 kez ağda yapıştırmalarına izin vermeyin derim bende. Benim de sadece aynı yere bi kaç kez ağda yapınca alerji oluyor
Ozgezfroglu Enfal_06 bi sefer agda yapılan yerde yag sürdüm, eve gelince bebek pudrasi sürdüm ama yok kızarıklık şişlik kaşıntı hepsi var
Enfal_06 Ozgezfroglu ilik duş iyi gelir duştan sonra rahat geniş kıyafetler giyin hava alsın benimde bi ara öyle olmuştu geçmezse doktora gidicektim geçti kaşimamaya çalışın