guneseva merhaba kizlar nolur cevap verin, medipol pendikte dogum yapanlar memnun kaldiniz mi? doktorlar ebeler nasildi surec nasil ilerledi sizin icin? benim doktor degisikligim oldu doktor onerisi de bekliyorum sizlerden. lütfen yanitlayin 🥹
selencinaar guneseva merhaba benim kız kardeşim ağustos 2023 yılında doğum yaptı doktoru esra hanımdı . Herkes çok güleçti ebeden tutun hemşiresine kadar. Onlarda çok memnun kaldılar ama odası biraz küçüktü biz iki kişi refakatçi kaldik zorlandık.. doğum paketi aldılar içinde şerbet vs dağıtılıcak diyolardı gelmedi oda süslemeei zaten yoktu yaptırmak istememişlerdi bu şekilde