cansubck haftadayım kızlar 38 de sezaryen olucam nasipse.. Hala içimize daha doğrusu benim içime sinen isimde karar kılamadık. Ben Cihangir istiyorum eşimin içine sinmiyor. Ek olarak Göktuğ ve Yağız var eşimin önerdiği isimler. Sizce hangisi lütfen bi öneri yazar mısınız? 😔 Cihangir Göktuğ Yağız
sryy Bebeğimin ismi Göktuğ benimde eşim istemişti zamanla içime sinmiş ben farketmeden. Sonra baktıgım duydugum hiç bi ismi yakıştıtamadım bebegime. Cok rövaşta bi isim olmasına ragmen koyduk
Edsn cansubck oğlum 4 yaşında ve adı Göktuğ zor bir çocuk bilginiz olsun genelde hareketli oluyorlar size bir önerim var Taha Bartu kulağa çok hoş geliyor ☺️
Hamileannem cansubck amin canım bütün anne adayı anne olacaklar hepiniz sag salim alırsınız kucaginiza