Kızlar merhaba normalde 2 Eylül pazartesi planlı sezeryanım var. Ama bugün böyle ayağa kalktığımda bıçak gibi ağrı saplanıyor ara ara ama düzenli değil dayanılmayacak gibi de değil ?böyle boşluğunuza ağrı girer ya o şekilde. Sanki ufaktan baskı yapıyor aşağıya doğru? Sizce kızım acele mi ediyor gelmek için 😳 Su nişan vs bişey yok şuanda ? Var mı bilgisi olan 🌸