Rabia-93 Ahsenvaryasen kese fasulye şeklinde olunca erkek olur diyorlar sence bizimki kız olabilir mi
Seher05_ Rabia-93 benim kesem fasülye şeklindeydi doktor 12. hafta da kıza benzetti haftaya belli olucak ama bence kız 😂😂
fairytale_ Rabia-93 tersi canim kız fasulye keseli olursa diyorlar erkek yuvarlak benim kesem yuvarlakti bebem erkek olucak