Merhaba arkadaşlar,
Gebeliğimin 4.5 -5. Ayından itibaren ayaklarımda başlayan ödemlerim oldu. 2 gün arayla tartıda bir anda 5 kilo fazlalık gördüğümü biliyorum. Şuan 32 haftalık hamileyim ödem artık bacaklarımı sarmış durumda. Parmak bastığımda bariz içe gömülüyor. Bu ödem üst bacaklara yayılıyor mu bir bileniniz var mı?
Birde elimden gelen ne varsa yaptım. Yürüyüş yaptım, ayaklarımı dinlendirdim, tuzu azalttım ama nafile anladım ki hiç bir şey azaltmıyor ve geçirmiyor doğumdan sonra geçmesini bekleyeceğim. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Kendimi aşırı şiş ve kilolu hissediyorum. Doğumdan sonra ödemleriniz hemen gitti mi? Tartıda ne kadar eksileri gördünüz tecrübelerinizi aktarır mısınız ?