Emelnurcakit nisamom_ evet hiçbir belirtim yoktu hatta şuan 20 haftalık hamileyim karnımın büyümesi ve bebeklerin hareketleri hariç hiçbir belirtim hala yok 😀
nisamom_ Emelnurcakit yaa maşallah hayırlısı olsun canım 🙂 bnde hiç belirti yok sadece karnım şiş gibi test günüme daha var merakta ediyorum