Bende 27 haftalık hamileyim. Baş uyuşması,kalp çarpıntısı, kolllarda uyuşma başladı. 2,5 yaşında çocuğum var. Artık zorlamaya başladı beni. İlaç kullanma taraftarı değilim. Kullanmakta hiç istemiyorum. Ama hayatımı çok zorlaştırıyor. Eşim polis memuru, geç saatte geliyor. Aşırı zorlanıyorum. Doktora gitsem verir muhtemelen. Ama napacagimi bilmiyorum. Doğuma kadar dayanmak istiyorum.. Rabb’im kimseyi bu hastalıkla imtihan etmesin inşallah.