SanBMom Kızlar selam ben yenidoğan 2 tane takım almışım geri kalanını hep 0 3 aylık almışımfa hastaneye götürmek istediğim seti fark etmeden 0 3 almışım bugun yıkarken fark ettim yenidoğan almak şartmı yoksa 0 3 de olurmu arada kaldım
Merve-metin SanBMom bence 0-3te olur gibime geliyor Yenidoğanlar zaten çok küçük oluyor bebek 3.5 kilo üzeriyse eğer Yenidoğanlar olmuyormuş bile burada bi kaç postta öyle okudum ben canım
bahocum SanBMom yenidoğan alın kesinlikle. Eğer iri bir bebek olmazsa 0-3 aylar büyük gelir. Benim kızım 6 haftalık olacak yenidoğanlar anca küçük gelmeye başladı hatta hala giyebiliyor. İyi ki de yenidoğan çok alma diyenleri dinlememişim. 3200 doğum kilosuydu
SanBMom Merve-metin şuan 33 haftalık 2100 kiloyuz hani doğuma 3 olur diye düşünüyorum çok teşekkürler
Egemoms1303 SanBMom benimkide 33 haftada 2200 gibiydi 39+3 de 3880 doğdu ve mecburen 0-3 ay daha kullanışlı oldu belki fikir olur 🥰 marka ve kalıp farkı çok oluyor ama 🤭