Minikmercimek_ Kızlar daha kimlik çıkarmadık kan alınmıstı bebeğimin sonuçları alamadık bugün ebe enabızdan çocuk tanımlama dan görebilirsin dedi uğraştım ama bulamadım aranızda bilen varmı acil😮💨
Hkgezer Hcrndgn arkadaşın gösterdiği yerden bakabilirsin ama eşinin e nabızından da onay vermeniz lazım
Minikmercimek_ metemom_ aaa bize hastane basvuruyu yapıyor doğumdan sonra dediler demkki yapmamıslar bana da saçma gelmişti zaten halledeyim bari çok teşekkür ederim canım🥰
metemom_ Minikmercimek_ yok canım doğum raporuyla eşin gitsin kimliğini çıkartsın lazım oluyor sürekli hastahneye gidildiği için