Akdere_44 sağ sağlim bebeğini kucağına al canım inşallah 🙏🏻 artık cinsiyet öğrenildiyse o tatlı alışveriş telaşı başlasın 😍 ben 12.haftamda oğlum olacağını öğrendim şuan 14+6 yavaştan başladım alışverişe görünce insan almadan duramıyor çok küçük ve çok güzel şeyler var ve bir o kadar pahalı maalesef bebek kıyafetleri 🤦♀️