Hanımlar 37 haftalık gebeyim. Bebeğin gelişimi bir hafta önde devlet hastanesinde muayene oluyorum bugün devlet hastanesine gittim başta 5 Eylüle gün
verdi bana sezeryan için . Sonra kan tahlilerim çıkınca değerlerin çok düşük olduğunu ve ameliyat yapamam bu değerlerle dedi. Çok çok ameliyatan bir gün önce yine gel kan tahlili alalım böyleyse ben yapamam ameliyatı. Bir haftada değer normale döner mi sizce . Moralim çok bozuk çok korkuyorum bişey olursa bana ve bebeğime diye. Özele gitmeyi düşünüyorum hemen. Bu durumda olan oldu mu hiç