RavenV aile hekimine yazdır,ben baglıcadayım hep yazdırıyorum,bende özele gidiyorum tüp benek yaptırdım iki aylık hamileyim bir sürü ilaç kullanıyorum progestan da kullanıyorum fitil olarak yazdırıyorum sürekli ama muayene olman gerekiyorsa onu bilemem git doktoruna,ilaç içinse aile hekiminde yazıyorlar ne istersen onu karşılıyor devlet