Psk1998 Kızlar reglim 5 gün gecikti test negatif cıkıyor regli de olamıyorum belirtisi bile yok napıcam nedendir acabaa
Ceren1996 Psk1998 merhaba benimde 3 gün gecikti. Test yapmadım henüz Belim agriyordu geçti hafif kahverengi bişey geldi sonrası yok sizce sebebi nedir yerleşme olabilir mi
Psk1998 2cocukluana_ yani denedik ama sürekli düşünmüyorum var mı diye düşündüğüm oluyor ama reglimde yoksa gelsin artık istiyorum ne olacak böyle bilmem
Psk1998 ipos doktorumla sürekli görüşüyorum kürtaj sonrası hep iletişimdeyiz bazı aylarda 3-4 gün gecikme normal ama dikkat et dedi gebelik için